Корисні поради

ГоловнаВсі користні поради › Корисна порада
  • Проблемні посилання

    1. Перевірте роботу сайту, чи не було збоїв за останню добу.
    2. Перевірте роботу скрипта на тих сторінках, де виникли Помилки - можливо, там скрипт був знятий або сталися зміни у виведенні посилань (як санкціоновані так і ні).
    3. Перевірте роботу хостингу на предмет коректного отримання файла з посиланнями з хоста, прописаного в скрипті. Якщо файл не приходить або він нульової довжини - висока ймовірність блокування IP, з якого забирається файл посилань. За IP ви можете звернутися в службу підтримки WebGarden.
    4. Перевірте налаштування кешування (за умовчуванням вони завжди застосовуються з інтервалом раз в 60 хвилин для забору нового файлу з посиланнями). Якщо сайт кожен раз при завантаженні намагається стягнути файл з посиланнями, то в момент проходження по посиланнях цілком може бути ситуація, що сайт просто не може відкрити сторінку коректно і вилітає за однією з помилок (503, timeout і т.п.).
    5. Перевірте роботу php/c# на сайті, можливо, внесені зміни в конфігурацію.
    6. Перевірте файл robots.txt, не вносилося чи немає яких заборон для пошукових роботів.
    7. Перевірте по логам роботи сайту, не вносилося чи немає яких змін.
    8. Розсилка та інформування по Email ініціюється, тільки якщо посилання не була знайдена за останню повну добу. Тому якщо ви проводили роботи на сайті, а білінг не пройшов і з'явилося інформування про проблемні посиланнях - то потерпіть, наступного дня все має прийти в норму.
    Наведений список не повний, можливі нюанси, коли щось ще заважає коректній перевірці посилань. В цьому випадку можна написати в службу підтримки.
    Система WebGarden не рекомендує відключати розсилку про помилки! Розсилка допомагає вчасно отримувати сигнали про проблемні посиланнях!